گفتگو با خردمندان و دانشوران ، پاداشی کمیاب است.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
خانه » بانک مقالات انسان طبیعت معماری » دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک

دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک

دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک

دانلود تحلیل معماری ارگانیک

دانلود تحلیل معماری ارگانیک

روند گسترش تاريخي معماري ارگانيک

پديده معماري ارگانيک را نمي توان به آساني با وقايع اجتماعي ، فني يا فرهنگي مرتبط ساخت ، به ويژه که اين پديده از نظر زماني يک دوره طولاني را در بر ميگيرد –يعني از ۱۸۸۹ ، که فرانک لويد رايت خانه اش را در اوک پارک ايلي نويز ساخت تا عصر حاضر .در طول اين زمان پيشرفتهاي سياسي و اجتماعي بسياري اتفاق افتاده است . پس از توسعه صنعتي سرمايه داري در سالهاي ۱۸۷۳ تا ۱۸۹۰ که به ويژه به صورت فشرده در ايالات متحده اتفاق افتاد ، – دوراني که طي آن مکتب شيکاگو شکوفا شد –بحران اقتصادي ۱۸۹۳ تعادل بين طبقات اجتماعي را بر هم زد و نظم اقتصادي را تغيير داد .

فرانک لوید رایت در زندگی حرفه ایش که یک دوره بیش از هفتاد ساله بود , انواعی از فرمهای معماری را خلق کرد که هنوز بی رقیبند . توان و ظرفیت قابل ملاحظه وی برای نوآوری متکی به خودش را نباید با التقاط گرایی اشتباه کرد . همانگونه که تکرار های بردبارانه میس ون در روهه , اسطوره روشنگری اروپایی را متجسم می کند , تغییرات دائمی و خستگی ناپذیر فرم های رایت نیز بیان کننده اسطوره نخستین مهاجران آمریکایی است که باید همواره به سوی فتح سرزمینهای جدید می تاختند تا بتوانند هر بار در شرایط متغیر و نوینی قرار گیرند . اما اخطار استاد پیر به شاگردانش در مورد پرهیز از تفکر آمریکایی تغییر سریع نیز بی دلیل نبود , زیرا به زعم وی چنین تفکری ممکن بود مسموم کننده باشد .

بیان معماری رایت بیش از آن در رابطه با شخصیت فردی وی بود که بتواند یک مکتب گسترده  را پدید آورد . در عین حال وی ملهم از انواع مختلف جنبشهای معماری نیز بود . نفوذ او به علت جانبداریها و تبلیغات فشرده ای که از پروژه هایش می کرد , عمیق تر می شد . وی سخنرانیهای بیشماری برگزار می کرد , عقایدش را در زمینه معماری به طور موکد در کتابهای متعدد , تشریح و بخش اعظم کارهای خویش رامنتشر می کرد . او که در معماری , به اصطلاح راه خود را می رفت و ساز خود را می زد ,  همراه با -حال و هوای هنری ویژه و زندگی پر ماجرایش , باعث شده بود که هاله ای از یک حالت اسطوره ای پیرامونش پدید آید . این موضوع بعدها توسط پیروانش که به انتشار تفکر معماری ارگانیک در سرتاسر دنیا کمک کردند , تقویت شد .

در حال بارگذاری . …

امتیاز 3.50 ( 24 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره پروژه معماری :

مجتبی ابدالی دهدزی هستم.بنیان گذار و مدیر ارشد معمار آنلاینـ ،ارشد معماری،عاشق معماری و هدف طراحی این وب کمک به دوستان معمار ... امتیاز ،نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما در پیشبرد اهداف سایت نقش شایانی ایفا می کند ..

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است