نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » تحلیل بناهای معماری » دانلود تحلیل و بررسی بیمارستان سنت آلفانسوس

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

دانلود تحلیل و بررسی بیمارستان سنت آلفانسوس

دانلود تحلیل و بررسی بیمارستان سنت آلفانسوس

دانلود تحلیل و بررسی بیمارستان سنت آلفانسوس

ورودی اصلی بیمارستان سنت آلفانسوس

ورودی اصلی بیمارستان سنت آلفانسوس

ساختمان اصلی بیمارستان سنت آلفانسوس[۱]

ساختمان جدید بخش‌های بستری در مرکز درمانی محلی سنت آلفانسوس، با نمای انحنا دار و چهارطبقه از بام‌های سبز، بخشی از خط آسمان زیبای شهر در آیداهو را تشکیل داده است. این ساختمان بخش‌های بستری با بهره‌گیری از تکنولوژی‌ها و روش‌های درمانی پیشرفته، اصول طراحی معماری شفابخش و پرسنل مجرب جهت ارائه خدمات درمانی، توانسته است با بهترین خدمات درمانی را به بیماران ارائه دهد.(شامقلی،۱۳۹۱:‌۲۳۲)

[۱]- Saint AlphonsusRegional Medical Center

نمای خارجی بیمارستان سنت آلفانسوس

نمای خارجی بیمارستان سنت آلفانسوس

این ساختمان نه طبقه که نشان از نبوغ بکار گرفته شده در معماری، مهندسی و اجرای آن دارد، توسط یک تیم مجرب با چنان دقت طراحی و اجرا شده است که هیچگونه تداخلی در روابط و عملکرد ساختمان‌های موجود سایت ایجاد نکرده است.

این بیمارستان، در یک پروژه تحقیقاتی مشترک بین سازمان طراحی مراکز درمانی و سازمان‌های اصلی امور درمان شرکت داده شده است تا چگونگی تاثیر کیفیت‌های اصول طراحی یک بیمارستان بر کیفیت خدمات و شاخص‌های مالی، مورد سنجش قرار بگیرد.

به جهت اینکه این بیمارستان مسئولیت مراقبت از بیماران با وضعیت بحرانی و تصادفی ناحیه را دارد، مسئولان بیمارستان در جستجوی راه‌حل‌هایی بودند تا بیابند چگونه محیط بیمارستان می‌تواند به بالا بردن کیفیت درمان کمک نماید. با استفاده از نتایج به دست آمده از پروژه تحقیقاتی، تیم طراحی بیمارستان با تیم محیط شفابخش همکاری نموده تا این ساختمان جدید را طوری خلق نمایند که امکان مشارکت هرچه بیشتر بیماران و خانواده‌ها در فرآیند درمان فراهم آید و همچنین با تعریف استاندارهایی برای طراحی بیمارستان، نه‌تنها بیمار، خانواده و پرسنل بلکه جامعه را نیز از مزایای آن بهره‌مند سازد.(همان)

تصویر ۳-۶۳- سرسرای ورودی بیمارستان سنت آلفانسوس(ماخذ: http://www.hdrinc.com) تصویر ۳-۶۴- سرسرای ورودی بیمارستان سنت آلفانسوس(ماخذ: همان)

تصویر ۳-۶۵- سرسرای ورودی بیمارستان سنت آلفانسوس(ماخذ: همان) تصویر ۳-۶۶- نمای اصلی بیمارستان سنت آلفانسوس(ماخذ: شامقلی، ۱۳۹۱: ۲۳۲)

دانلود تحلیل و بررسی بیمارستان سنت آلفانسوس
امتیاز 3.33 ( 3 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره پروژه معماری :

مجتبی ابدالی دهدزی هستم.بنیان گذار و مدیر ارشد معمار آنلاینـ ،ارشد معماری،عاشق معماری و هدف طراحی این وب کمک به دوستان معمار ... امتیاز ،نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما در پیشبرد اهداف سایت نقش شایانی ایفا می کند ..

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است