برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » دانلود رایگان مطالعات اقلیمی » دانلود رایگان مطالعات همدان

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

دانلود رایگان مطالعات همدان

دانلود رایگان مطالعات همدان

دانلود رایگان مطالعات همدان

 مطالعات همدان

مطالعات همدان

موقعیت جغرافیائی وانسانی استان همدان

استان همدان باوسعت ۱۹۴۹۳ کیلومتر مربع از شمال به استان زنجان و قزوین، از جنوب به استان لرستان،از مشرق به استان مرکزی و از مغرب به استان های کرمانشاه و کردستان محدود می شود و بین مدارهای (۳۳ درجه و ۵۹ دقیقه) تا (۳۵ درجه و ۴۸ دقیقه) عرض شمالی از خط استوا و (۴۷ درجه و ۳۴ دقیقه) تا (۴۹ درجه و ۳۶ دقیقه) طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته  است و بر اساس آخرین تقسيمات کشوری (سرشماری سال ۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی) شامل ۸ شهرستان، ۲۱ شهر، ۲۰ بخش، ۷۱ دهستان، و ۱۱۲۰ روستا است. شهرستان های این استان: همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند، اسدآباد، کبودرآهنگ، بهار، رزن می باشند و شهرهای آن عبارتند از: همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند، اسدآباد ، کبودرآهنگ، بهار، رزن، لالجین ، مریانج وفامنین.

همچنین براساس سرشماری سال ۱۳۷۵ کشور، جمعیت استان ۱۶۷۷۹۵۷ نفر آن جمعیت شهری و ۸۶۷۱۱۵ نفر روستايي است و تراکم نسبی جمعیت در هر کیلومتر مربع در همین سال ۸۶نفر بوده است. استان همدان دارای اقوام مختلف و گویش­های متنوع می­باشد که عموماً به فارسی سخن می­گویند ولی به علت همجواری با استان­های زنجان، قزوین، لرستان، کرمانشاه، کردستان اقلیت­هایی علاوه بر فارسی، به ترکی، لری و کردی نیز صحبت می­کنند.

عوامل متعددی در شکل­گیری زندگی شهری در استان همدان مؤثر بوده­اند که به اختصار به نقش هر یک از آن­ها اشاره می­کنیم.

الف) آب: همه­ی شهرهای استان همدان در مناطقی به وجود آمده­اند که در آن مناطق، دسترسی به منابع آب امکان­پذیر بوده است. این عامل به عنوان عامل اصلی و تعیین کننده بیش­ترین نقش را در پیدایش و توسعه شهرها داراست سایر عوامل مؤثر در پیدایش و توسعه­ی شهرها پس از این عامل قرار می­گیرند.

ب) ناهمواری: عامل ارتفاع و ناهمواری در پیدایش شهرهای استان بی­تأثیر نبوده است. در شکل­گیری و توسعه­ی شهرهایی مثل همدان و تویسرکان علاوه بر عامل آب، عامل ارتفاع نیز نقش مهمی داشته است.

این مطلب بصورت WORD و برای کسانی که رساله از وب سایت ما خریداری میکنند رایگــــــان و کارابران دیگر مبلغ ۵٫۰۰۰ تومان از لینک زیر پرداخت کنند.

vip

69

 

 

دانلود رایگان مطالعات همدان.اقلیم همدان.مطالعات اقلیمی همدان.دانلود مطالعات اقليمي همدان.دانلود مطالعات همدان.شناخت اقلیم همدان.بررسی اقلیم همدان.هوای همدان

دانلود مطالعات اقليمي رشت

امتیاز 3.54 ( 13 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره پروژه معماری :

مجتبی ابدالی دهدزی هستم.بنیان گذار و مدیر ارشد معمار آنلاینـ ،ارشد معماری،عاشق معماری و هدف طراحی این وب کمک به دوستان معمار ... امتیاز ،نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما در پیشبرد اهداف سایت نقش شایانی ایفا می کند ..

تاکنون 2 نظر ثبت شده است.

  1. مرسی معمار آنلاین

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است