اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » بانک مقالات تنظیم شرایط محیطی » پاورپوینت توسعه پایدار و صرفه جویی انرژی

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

پاورپوینت توسعه پایدار و صرفه جویی انرژی

پاورپوینت توسعه پایدار و صرفه جویی انرژی

پاورپوینت توسعه پایدار و صرفه جویی انرژی

در عصر حاضر انرژي يكي از مهمترين شاخصه هاي اقتصادي و تامين آن از ابزارهاي سياسي دولت ها بشمار مي رود. پر واضح است كه با توجه به محدوديت منابع انرژي و همچنين هزينه هاي استخراج و بهره برداري، با روند روبه رشد بهاي انرژي مصرفي روبرو مي باشيم بطوريكه پس از بحران انرژي در سال ۱۹۷۳ كشورهاي اروپايي و توسعه يافته صنعتي اقدام به اجراي فعاليت هاي صرفه جويانه و تدوين قانون جامع انرژي اروپا نموده اند زيرا صرفه جويي در مصرف انرژي بعنوان يك سرمايه گذاري مي تواند موجبات كاهش هزينه هاي عمومي را فراهم آورد. در عين حال براي سازمان ها و مراكز مصرف انرژي كاهش هزينه ها در هنگام كمبود منابع مالي و مشكلات بودجه اي اقدامي بسيار مفيد و سازنده بشمار مي رود.

در سال ۱۹۹۲ در «کنفرانس زمین» توسعه پایدار چنین تعریف شد: رفع نیازهای نسل حاضر بدون مصالحه با نسل‌های آینده در باره نیازهای آن‌ها.

کمیسیون جهانی محیط زیست، توسعه پایدار را این گونه تعریف کرد: «توسعه پایدار فرایند تغییری است در استفاده از منابع، هدایت سرمایه گذاری‌ها، سمت گیری توسعه تکنولوژی و تغییری نهادی است که با نیازهای حال و آینده سازگار باشد.»

کمیسیون «برانت لند» درباره توسعه پایدار می‌گوید:

«توسعه پایدار به عنوان یک فرایند که لازمه بهبود و پیشرفت است. فرایندی که اساس بهبود وضعیت و از میان برنده کاستی‌ها ی اجتماعی، فرهنگی جوامع پیشرفته‌است و باید موتور محرکه پیشرفت متعادل، متناسب و هماهنگ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تمامی جوامع و بویژه کشورهای در حال توسعه باشد».

توسعه پایدار توسعه‌ای است که نیازهای فعلی خود را بدون خدشه‌دار کردن به توانایی نسل آینده برآورد ساخته و نیازهای خود را پاسخ گوید. در این تعریف حق هر نسل در برخورداری از همان مقدار سرمایه طبیعی که در اختیار دیگر نسل‌ها قرار داشته به رسمیت شناخته شده و استفاده از سرمایه طبیعی در حد بهره آن مجاز شمرده شده‌است.

پاورپوینت توسعه پایدار و صرفه جویی انرژی

پاورپوینت توسعه پایدار و صرفه جویی انرژی

صنعت ساختمان و توسعه پایدار:

سالها بهای انواع انرژی افزایش ناچیزی داشت و انرژی گرمایشی با شرایط مناسبی در دسترس بود ، ولی این وضعیت به دلیل شرایط جهانی و افزایش بهای انرژی ( نفت ، برق و گاز) درحال تغییر است . تولید انرژی بسیارپر هزینه است به طوریکه برای تولید ۱ مگاوات برق حدود ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری اولیه نیاز است و در طول استفاده از تاسیسات ، هزینه های جاری نیز به آن افزوده می شود .

دانلود پاورپوینت معماری پایدار

 

رمز فایل: www.online-architect.ir

0

User Rating: 3.62 ( 6 votes )
امتیاز 4.75 ( 16 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره : fahimeh.5G :

معماران عزیز! امیدوارم که: کانسپت زندگیتون شادی...دیاگرام افکارتون پویا..پلان های کاریتون موفق ...مقطع طولی و عرضی رابطه هاتون پراز عشق و صمیمیت...بازشوهای دلتون رو به خوشی...نگاهتون به زندگی،دیدپرنده ...پرسپکتیو آرزوهاتون بی گزیر...راندوهای خاطراتتون رنگی و در همه ژوژمان ها نمره A متعلق به شما باشه...♥

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است