برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

طراحی ویلای هوشنمد

طراحی ویلای هوشنمد

طراحی ویلای هوشنمد

ویلای هوشنمد

معماری و طراحی داخلی این ویلای “هوشمند” که در شهر کوچکی در نزدیکی پراگ (جمهوری چک) قرار دارد، توسط گروه “jestico + whiles” صورت گرفته است.
این محل اقامت تک خانوار دارای ۵ اتاق است و در قالب یک حجم مکعب مستطیل شکل خالص در انتهای سایت مستقر گردیده و به فضای سبز سایت مشرف است. این خانه با رویکرد زیست محیطی طراحی شده لست.به کار گیری پوسته بسیار-عایق و بهره مندی از پنجره های سه جداره منجر به حداقل مصرف انرژی در این ساختمان گردیده است.این ویلا همچنین مجهز به پمپ های حرارتی و پنل های خورشیدی است.

معماری ویلای هوشنمد

معماری ویلای هوشنمد

 

در فصول گرم جلو آمدگی سقف در طبقه اول و سایبان ها در طبقه دوم، پنجره ها را در سایه نگه می دارد.
سامانه هوشمند ساختمان به منظور آسایش بیشتر، امکان تنظیم و کنترل روشنایی، امنیت و سیستم های صوتی تصویری را از طریق دستگاه های آیفون و آیپد برای ساکنین فراهم نموده است.
این خانه مجهز به یک ایستگاه هواشناسی است که داده های آب و هوایی محیط را ثبت می نماید و سامانه هوشمند ساختمان این داده ها را برای بهینه سازی خودکار شرایط آسایش و صرفه جویی انرژی استفاده می کند.

این ساختمان موفق به دریافت رده A از رده بندی انرژی اروپا گردیده است

علاوه بر امکانات بخصوصی که در یک ویلای هوشمند میتوان ارائه نمود ،تمامی امکانات بیان شده در منازل هوشمند و یا ساختمان مسکونی هوشمند (مراجعه به متن ساختمان مسکونی هوشمند) در ویلای هوشمند نیز به کار گرفته میشود .
در اکثر کاربران ،ویلا ها در فاصله نسبتا زیادی نسبت به ساختمان مسکونی داخل شهر واقع شده است و به دلیل مشکلات روزمره نمیتوانند به طور مدام فضا و تجهیزات ویلای خود را کنترل و مدیریت نمایند .
جلوگیری و مقابله با حوادث و مشکلات در ساختمان های هوشمند به عهده این سیستم می باشد ولی گاها نیاز است که شما کاری را در زمان بخصوص و یا روز بخصوصی به صورت دستی اجرا کنید در این رابطه نیز همانند دیگر امکانات بی نظیر ساختمان های هوشمند شما قادرید به دوربین های باغ و ویلای خود متصل شده و با دیدن محیط مورد نظر مواردی که مد نظر شماست به راحتی از روی تبلت و یا گوشی همراه خود مدیریت نمایید .
تعریف تمامی عکس العمل های این سیستم که قرار است کارهایی را به صورت خودکار و یاطبق زمانبندی خواصی انجام دهد از طرف طراح و مجری بروی سیستم های ساختمان ویلا و حتی تجهیزات داخلی آن تعریف و پیاده سازی شده است و دیگر نگران مسائلی همچون امنیت – ایمنی – آبیاری باغچه و باغ – سرمایش و گرمایش –آماده شدن امکانات برای ورود شما به ویلا نباشید.
با توجه به طراحی این سیستم، قبل از ورود شما به داخل ویلای هوشمند (بازدن کلید های هوشمند – تبلت و یا به صورت خودکار )همه چیز آماده و مهیای ورود شماست.

امتیاز 5.00 ( 4 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره پروژه معماری :

مجتبی ابدالی دهدزی هستم.بنیان گذار و مدیر ارشد معمار آنلاینـ ،ارشد معماری،عاشق معماری و هدف طراحی این وب کمک به دوستان معمار ... امتیاز ،نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما در پیشبرد اهداف سایت نقش شایانی ایفا می کند ..

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است