هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
خانه » دانلود » فیلم و عکس معماری » راندو به وسیله آبرنگ

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

راندو به وسیله آبرنگ

راندو به وسیله آبرنگ

راندو به وسیله آبرنگ

آبرنگ

راندوی آبرنگ از قدیمی ترین شیوه شناخته شده هنر است و یکی از پرزحمت ترین ابزار برای ماهر شدن می باشد.آبرنگ نمی تواند مانند دیگر ابزارها کنترل و تصحیح شود،اگرچه ذاتاً کنترل پذیر نیست.اما ترسیم را هیجان انگیز می سازد.اغلب، رسیدن به نتیجی که ناممکن به نظر می رسد اتفاقی بیش نیست و هنرمند آنها را مورد توجه و قدردانی قرار میدهد.

راندو با آبرنگ

راندو با آبرنگ

تکنیک آبرنگ

تکنیک آبرنگ

برای راندوی آبرنگ دو روش وجود دارد: یک روش این است که مداد را به آرامی روی کاغذ بکشید سپس راندو کنید؛راه دیگر استفاده از قلم و مرکب و رسم دور خط و سپس راندوی آن می باشد.روش دوم بسیار ساده تر است و تصویری واضح از راندوارائه می دهد.کسب مهارت های راندوی آبرنک به تمرین نیاز دارد .با وجود این هنگامی که پیشرفت کردید،این تکنیک به سرعت ملکه ذهن شما می شود به ویژه برای کاربردهای رنگابه ای،مانند آسمان و آب.همچنین ابزاری است که به هنرمند اجازه می دهد تا راحت کار کند.

تکنیک راندو با آبرنگ

تکنیک راندو با آبرنگ

ابزار تکنیک آبرنگ
قلم موی گرد شماره ۳ و ۸ با سطح ۲٫۵ سانتی متر ،کاغذنگهدار،نمک،تیزبر،(و یـــنــز و ر و نیوتن)،آبی(وینزور)،آبی(کوبا لت)،قرمز(کادمیوم)،زرد(کادمی وم)،زرشکی(آلیزارین)،مشکی(آی وری)،قهوه ای مایل به قرمز،زرد مایل به قهوه ای،قهوه ای سوخته مایل به قرمز،(سپیا)،سبز(تالو)،سبز(متوسط).

راندو با آبرنگ

راندو با آبرنگ

تکنیک راندو به وسیله آبرنگ

تکنیک راندو به وسیله آبرنگ

راندو به وسیله آبرنگ

راندو به وسیله آبرنگ

برای راندو با آبرنگ به نکات زیر توجه کنید:

نکته۱:در انتخاب کاغذ و قلم موی با کیفیت ومرغوب نهایت دقت را بکنید.اندازه قلم مو را با توجه به موضوع راندو انتخاب کنید.قلم موهای بزرگ برای آسمان وقلم موهای کوچک برای جزئیات استفاده میشود.

نکته۲:هنگام راندوی فضاهای بزرگ مانند آسمان و زمین یا عناصری که نیاز به چند سطح رنگ دارند ابتدا سطح مورد نظر را با آب آغشته کنید.این کار از آثار نا مطلوب آب که در حین کار ظاهر می شود جلوگیری میکند

نکته۳:برای پوشش گیاهی فهوه ای مایل به قرمز را با سبز ترکیب کنیدو برای سایه خاکستری آبی و قرمز روشن را با یکدیگرمخلوط کنید چنان چه هر رنگی را با قهوه ای سوخته مایل به قرمز-خاکستری یا مشکی مخلوط کنید به سایه خاکی و همامنگی وثبات می رسید.

نکته۴:از ابزار تیزی مانند تیزبر برای ایجاد خط و خراشیدن کاغذ و ایجاد بافتی جذاب استفاده کنید برای ایجاد بافتی تیره هنگامی که راندو هنوز مرطوب است روی ان خط بیاندازید برای داشتن قسمتهای روشن سفید بعد از این که راندو خشک شد روی ان را خط دار کنید وبخراشید.

آبرنگ

آبرنگ

 

0

User Rating: 4.72 ( 6 votes )
امتیاز 5.00 ( 4 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره امیر دهقان :

امیر دهقان هستم دارای مدرک کارشناسی رشته معماری از دانشگاه علم و فرهنگ ، تخصص بنده در زمینه طراحی و انجام پروژه های معماری از جمله ماکت و سه بعدی می باشد. با پیشنهاد و انتقادهایتان ما را در راستای ارائه خدمات بهتر راهنمایی فرمائید .

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است