آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » دانلود » فیلم و عکس معماری » طراحی و دیزاین اتاق کودک

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

طراحی و دیزاین اتاق کودک

طراحی و دیزاین اتاق کودک

طراحی و دیزاین اتاق کودک

سلام و درود خدمت کاربران معمار آنلاین ، سری جدید عکسهای طراحی و ست اتاق خوب کودک رو براتون آماده کردم که هر روز میتونین برای دیدنشنون به معمار آنلاین سر بزنید ، ما هر روز حداقل ۱۰ عکس از این اتاق ها رو براتون آماده کردیم که امیدواریم مورد پسند و استفادتون قرار بگیره ، این عکسها جدید بوده و کاملا متنوع می باشند و بدون شک پاسخگوی سلیقه های متنوعی نیز هست .

اتاق خواب خودک

اتاق خواب کودک

از ویژگی این عکس ها ، پویایی رنگ و استفاده درست از مبلمان کودک ، تنوع بالا در طرحها و رنگ ها ، اهمیت به جنسیت کودک ، طراحی کاربردی می باشد .

اتاق خواب بچه

اتاق خواب بچه

پیش از دکور کردن اتاق کودک, بهتر است بدانیم : اتاقی آرام وروشن, حال و هوایی خاطره ساز, دکوری متناسب با نیازها و فعالیت های کودکان, عناصری مناسب برای خلق فضایی بی عیب و نقص و هماهنگ با حال و هوای کودکان هستند را انتخاب کنیم.

 دكوراسیون اتاق كودك می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. اما اگر بخواهید با در نظر گرفتن اصول مربوط به دكوراسیون داخلی، اتاق كودك خود را مبلمان كنید، باید به مواردی توجه نمود كه شاید كار را مشكل تر از انجام دكوراسیون داخلی یك اتاق بزرگسال می كند. به همین دلیل بسیاری از پدر و مادرها وقتی را صرف فكر كردن در مورد دكوراسیون اتاق كودك خود می كنند.در نظر داشتن اینكه اتاق كودك فضایی برای خواب و بازی كودك است، سبب می شود كه دكوراسیون آن از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. زیرا این فضا در رشد جسمی و روحی كودك بسیار تاثیر گذار است. اما اینكه فضای اتاق برای بازی پسر یا دختر در نظر گرفته شود، در دكوراسیون آن تاثیر گذار است.در این یادداشت نكاتی راجع به اتاق خواب كودك به طور كلی مطرح می شود.
موارد بسیاری در مورد اتاق خواب كودك مطرح است، كه زمینه رشد و پرورش استعدادهای او را فراهم آورد و بتواند سازگار با خلق و خوی كودك باشد.

امتیاز 5.00 ( 4 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره امیر دهقان :

امیر دهقان هستم دارای مدرک کارشناسی رشته معماری از دانشگاه علم و فرهنگ ، تخصص بنده در زمینه طراحی و انجام پروژه های معماری از جمله ماکت و سه بعدی می باشد. با پیشنهاد و انتقادهایتان ما را در راستای ارائه خدمات بهتر راهنمایی فرمائید .

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است