هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
خانه » تحلیل بناهای معماری » دانلود عکس های ماکت ترمینال کاوه اصفهان

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

دانلود عکس های ماکت ترمینال کاوه اصفهان

دانلود عکس های ماکت ترمینال کاوه اصفهان

دانلود عکس های ماکت ترمینال کاوه اصفهان

سلام خدمت کاربران عزیز معمار انلاین خدمت شما هستم از سری مطالب معماری تحلیل بناهای معماری عکس ماکت ترمینال کاوه اصفهان براتون اماده کردم کاملا اختصاصی و برای اولین بار از وب سایت معمار آنلاین

دوستان عزیز این ترمینال الگو بسیار بسیار قوی برای طراحی یک ترمینال ایرانی بومی و بنای ویژه اقلیم گرم خشک بحساب می آید 

در گذشته امور حمل و نقل مسافری به کمک گاراژ داران اداره می شد. در آن زمان، افراد معدودی که در زمینه حمل و نقل سر رشته داشتند با فراهم آوردن امکاناتی برای تجمع چند اتوبوس در داخل شهر و تهیه دفتر کاری برای جذب مسافر، نسبت به ارایه سرویس های حمل و نقل برون شهری اقدام می کردند. رفته رفته با روند رو به رشد افزایش جمعیت و توسعه اجتماعی و به نبع آن افزایش جابجایی ها و تقاضای بیشتر سفر، مشکلاتی در امر حمل و نقل مسافری به وجود آمد.

ایجاد شلوغی در خیابان ها و گذرگاه های مقابل گاراژها و اختلال در سیستم ترافیک شهری و معابر پیاده از یک طرف و موضوع آلودگی هوای ناشی از وجود گاراژها در سطح شهر و عوارض منفی اجتماعی و فرهنگی عارض شده از طرف دیگر، باعث شد تا ایجاد چنین اماکنی در سطح شهرهای بزرگ زیر سوال بروند. علاوه بر اینها، به دلیل پراکندگی رانندگان و تنوع عملکرد متصدیان گاراژها لازم بود تا نظم و ترتیبی در امور رانندگان، متصدیان حمل و همچنین نظارت بهتر بر کیفیت خدمات ارایه شده به مسافران ایجاد شود.

در آن زمان گاراژهای مسافری همانگونه که در حوزه شهری فعالیت می کردند، تقریبا مانند دیگر کسبه کوچه و بازار به حساب آمده و طبیعتا زیر نظر شهرداری ها اداره می شدند. وزارت راه و ترابری نیز بیشتر بر جوانب سخت افزاری امور ترابری مانند راه سازی و نگهداری راه ها تکیه داشته و مباحث نرم افزاری حمل و نقل نیز از رونق چندانی در این وزارتخانه برخوردار نبود، از این رو، برای رفع مشکلات پیش گفته، پایانه جنوب تهران احداث و محل اصلی فعالیت شرکت ها شد

16-30.1

رمز فایل: www.online-architect.ir 

 

»  منبع: وب سایت تخصصی معماری – معمار آنلاینـ

امتیاز 5.00 ( 5 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره پروژه معماری :

مجتبی ابدالی دهدزی هستم.بنیان گذار و مدیر ارشد معمار آنلاینـ ،ارشد معماری،عاشق معماری و هدف طراحی این وب کمک به دوستان معمار ... امتیاز ،نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما در پیشبرد اهداف سایت نقش شایانی ایفا می کند ..

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است