قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » فروشگاه اینترنتی معماری » مطالعات نمایشگاه ماشین

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

مطالعات نمایشگاه ماشین

مطالعات نمایشگاه ماشین

مطالعات نمایشگاه ماشین

مطالعات نمایشگاه ماشین

 مطالعات نمایشگاه ماشین(پایانامه رایگان)

تمدن جدید شمار زیادی از آدمیان و میزان فوق العاده ای مواد خام و محصولات کارخانه ای را از جایی به جای دیگر انتقال می دهند.تمام حیات و جریان زندگی متکی به این تحرک است .روز به روز بر سرعت این تحرک افزوده می شود روی نمیتوان تصور کرد که روزی از شدت آن کاسته شود به عبارت دیگر دیگر امروزه مسئله تحرک با زندگی روزانه بشر عجین شده است .

بدون تردید می توان مدعی شد که این سرعت و تحرک امروزی جوامع مدیون پدیده های به نام اتومبیل ایت .در دنیای امروز ماشین در اشکال و ابعاد گوناگون به هدایت امور روزمره مشغول است.

این روند بدون اختراع اتومبیل انجام نمی شد.زندگی مردم قبل اختراع ماشین یک روند کند و در برخی از موارد بسته را طی می کرد.مشکل ترین مانع تحرک جامعه بشری ، طی مسافتی بود ،در گذشته اگر کسی مسافتی را پیاده طی می کرد زمان زیادی را از دست می داد ،به عنوان مثال فاصله دو شهر کارلسر دهه و استانبورگ را در نزدیکی مرز ۲ کشور المان و فرانسه نزدیک به ۴۰ کیلومتر بود و برای طی کردن این مسافت به ۱۶ ساعت زمان نیاز بود . کالسکه ها که وارد عرصه حمل و نقل و تردد شدند در طی کردن سریع مسافت به انسان کمک کردند. اما این وسایل نقلیه برای طی کردن مسافت های طولانی کارایی نداشتند.برای مثال یک مسافت ۴۵۰ کیلومتری به بیست روز زمان نیاز بود .استفاده از چهارپایان برای سرعت بخشیدن به رفت و آمد آنها و حمل و نقل بار اقدام مناسبی بود اما برای پیشرفت کارها و افزایش سرعت تحرک این وسایل کافی نبودند بنابراین طرحی جدید مطرح شد این ایده جدید یعنی دوچرخه نیز متکی برالگویی چهارپایان بود ،دوچرخه ای که مخترع اولیه آن یعنی سائوتر بورن در حدود ۲۰۰ سال پیش ساخت شباهت زیادی به اسب داشت زیر این دوچرخه رکاب داشت و شکل صندلی آن نیز مانند زین اسب بود، آقای بورن سوار دوچرخه شد و همانگونه که زیر شکم اسب ضربه میزدند با فشار پاهایش به ۲ طرف بر روی زمین دوچرخه را به حرکت درآورد . البته به غیر از الگوبرداری از حرکت پهارپایان و نیز اعتقاد به این تحرک در فضا نباید موجب از بین رف تحرک فردی شود.موضوع اعتقاد به یک پدیده شبه علمی نیز مطرح بود در ان اوقات این وجود داشت که بهترین وسیله نقلیه وسیله ای است که فقط دارای دو چرخ باشد زیرا در این حالت استحکاک به حداقل می رسید اما ساخت خودرو این باور قدیمی را مطرود کرد به این ترتیب پس از تحول اولیه ای که خودرو ایجاد کرد یعنی توجه به تحرک موضوع بعدی نیز در جامعه جا افتاد به این معنی که خیلی از باور های علمی زیاد علمی نیستند.

برای دیدن از ۲ لینک زیر استفاده کنید 

دانلود پروژه کامل نمایشگاه ماشین

دانلود رساله معماری موزه ماشین فقط ۱۰ هزار تومن 

0

User Rating: 4.01 ( 4 votes )
امتیاز 5.00 ( 11 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره مبینا فرد :

فارغ التحصیل رشته ی معماری هستم - در زمینه کارهای دانشجویی فعالیت های زیادی انجام دادم. قصد من در این وب سایت کمک به دوستان معمار می باشد... امیدوارم از سایت معمار آنلاین رضایت کافی داشته باشید...

تاکنون 5 نظر ثبت شده است.

  1. سلام ببخشید امکانش هست این رساله رو به ایمیلم ارسال بفرمایید ..منم چند تا رساله دارم که میتونیم تبادل کنیم ..ممنون

  2. لینک دانلود خراب است

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است