اطلاعیه سایت
تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <
» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست
» 0916-891-1243
» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید
» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت
انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید
M_abdali@
دانلود نمونه مشابه داخلی و خارجی نمایشگاه بین المللی خودرو
دانلود نمونه مشابه داخلی و خارجی نمایشگاه بین المللی خودرو
7,000 تومان
توضیحات فایل : فرمت این فایل در قالب 70 صفحه Word می باشد.
از ویژگی های این نمونه های موردی داخلی و خاجی:
–بصورت اختصاصی توسط وب سایت معمارآنلاین عرضه شده
توضیحات
دانلود نمونه مشابه داخلی و خارجی نمایشگاه بین المللی خودرو
💎🥇 متن زیر صرفا مقدمه هست…. برای دریافت متن اصلی از گزینه افزودن به سبد خرید… بصورت ورد و قایل ویرایش 🥇💎
جا پارک ها ( محل های پارک ماشین)
نمونه های نشان می دهد که چگونه فضاهای که برای پارک ماشین در نظرگرفته می شوند بدون آن که فضای اطراف خود را محدود کنند مورد استفاده قرار
می گیرند. این فضا می تواند به صورت کامل و یا نیمه کامل دارای فرورفتگی باشدو یا به وسیله سقف هایی که با گیاهان کاشته شده ساخته شود و این امر به دلیلافزایش مقدار فضای باز اطراف انجام می گیرد.این ناحیه کاشته شدهاز گیاهان نه تنها باعث افزایش منظره و زیبایی می شود بلکه گرد و خاک هوا را نیزجذب می کند و نقش یک سایبان را ایفا می کند. پلکان ها و سراشیبی هایی برایدسترسی به قسمت های بالایی و پائینی پارکینگ ها وجود دارد. شیب این پلکان هاو سراشیبی ها نباید بیشتر از %۱۵باشد و در مورد گاراژهای کوچک این مقدار باید%۲۰ باشد. یک مسیر رانش افقی با بیش از ۵متر طول نیز باید بین ناحیه ای کهدارای عبور و مرور عادی است و سراشیبی وجود داشته باشد که شیب آن بیش از%۵است. مسیری که ماشین ها از آن بالا و پائین می آیند باید بیش از ۳متر باشد
و شیب آن ها می تواند تا %۱۰در نظر گرفته شود. شکل و طرح اولیه این سراشیبیها می تواند تحت ۴دستورالعمل اصلی ساخته شود
۱-سطوح سراشیبی چند طبقه ممتد ، موازی و مستقیم که با پاگردهای میانیهمراه است. همچنین سراشیبی هایی برای عبور ترافیک مخالف به سمت بالا و پائین
تعبیه شده اند
۲-بام های شیب دار با سراشیبی ها و پلکان های کاملا عریض بدون فضای ازدست رفته . سازه داخلی پارکینگ شامل سطوح شیب دار است . یک سیستم بافضای حفظ شده و شیب بیش از %۶در شکل ۹و ۱۰نشان داده شده است.
۳-طبقات نیمه خمیده ( سراشیبی های : )DHumyفضاهای پارکینگبه شکل طبقات نیمه خمیده هستند میزان ارتفاع در آن ها از طریق استفاده ازسراشیبی های کوتاه محاسبه می شود.
۴-سراشیبی های مارپیچی که پر هزینه بوده و قابلیت دید کمتری دارند. شکلحلزونی این سراشیبی ها باعث می شود که استفاده از نواحی باقی مانده کمتر شود
سراشیبی های حلزونی شکل باید دارای شیبمتقاطع بیش از %۳باشند. شعاع لبه داخلی مسیر باید بیشتر از ۵متر باشد درگاراژهای بزرگ که مسیرهای مخصوص عابرین پیاده تعبیه نشده است ، سراشیبیهایی که هم مورد استفاده وسایل نقلیه و هم مورد استفاده عابرین پیاده است بایدحداقل ۸۰سانتی متر روسازی داشته باشد.
____________________
توضیحات فایل : فرمت این فایل در قالب ۷۰ 😍😍صفحه Word می باشد.
از ویژگی های این نمونه های موردی داخلی و خاجی:
–بصورت اختصاصی توسط وب سایت معمارآنلاین عرضه شده
–گارانتی بازگشت وجع شامل این محصول میشود
در صورت مشکل پرداخت از کد USSD اختصاصی سایت ما استفاده کنید
*۷۸۸*۹۷*۱۱۲۲۱۱#
هزینه محصول : ۷٫۰۰۰ تومان😍😊😊
حجم فایل :۳٫۳۳۹ مگابایت
برای خرید در قسمتــ بالا از گزینه افزدون به سبد خرید استفاده کنید >>> بعد از خرید بصورت اتوماتیک لینک دانلود به نمایش در خواهد شد همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میشود
» لطفا در ابتدای پست الکترونیکی خود www را قرار ندهید ، درغیر اینصورت فایل ارسالی درچار مشکل خواهد شد
در گاراژهای بزرگ و متوسط کمترینمقدار عرض مسیرها در مدخل های ورودی و خروجی به شرح زیر است:هنگامی که این گاراژها برای وسایل نقلیه با ارتفاع ۲متر است عرض آنها ۳متر است.
هنگامیکه این گاراژها برای وسایل نقلیه عریض تر استفاده می شود عرض اینمدخل ها ۳/۵متر است
جا پارک ها ( محل های پارک ماشین)
تمامی اجزای باربر محل های پارک ماشین در پارکینگ های چند طبقه ( مانند دیوارها،بام ها، ستون های نگهدارنده، مهاربندها) باید در مقابل آتش سوزی مقاوم باشند.
گاراژهایی که در فضای باز قرار دارند باید طوری ساخته شوند که خطر آتش سوزیکمتری داشته باشند. ارتفاع مجاز برای پارکینگ های چند طبقه و گاراژها ۲/۲۰متراست. توصیه می شود یک ارتفاع ۲۵سانتی متری نشان دادن جهت ها برای رانندگانو عابرین پیاده ایجاد شود. یک ناحیه ۵سانتی متری برای پوشش های نگهداری وترمیم پوشش هایی که روی همدیگر و روی سطح پوشش دار قرار می گیرند در نظرگرفته می شود که میانگین مجموع آن ها در حدود ۲/۵۰متر است .
به علاوه سازههای بالای مسیرهای دسترسی که نشان می دهند ارتفاع هر طبقه ۲/۷۵تا ۳/۵۰متراست به انتخاب شکل و طرح اولیه بستگی دارند. الگوی شبکه ای از ستون های باریککه با دقت و توجه برنامه ریزی و طرح شده اند هزینه ها و ارتفاع ساختمان را کاهشمی دهند بدون اینکه از نقش کارکردی آن بکاهند. (← .)۲+۱سازه های گسترده تر وبدون ستون ۷تا %۱۲کمتر از ستون های نگهدارنده معمولی فضا اشغال کرده و جامی گیرند
شیب ها و پلکان ها باید به دقت و به طور مناسب ساخته و طراحیشوند سراشیبی ها در پارکینگ های حلزونی (مارپیچی) و مستقیم از طریقشیب دار کردن کف ساخته می شوند. در یک پارکینگ مارپیچی وسایل نقلیهدر ۲طرف سراشیبی دیده می شوند.دانلود نمونه های موردی نمایشگاه بین المللی خودرودر شکل ۸نشان داده می شود که نواحی که برایپارک ماشین ها در نظر گرفته می شود شامل ناحیه گردش و حرکت دست و می توانددر مرحله ابتدایی طرح و نقشه اولیه نشان داده شود. در شکل ۷نیز طرح اولیه گاراژهایچند طبقه و طرز قرار گیری سراشیبی ها نشان داده شده است.
که شامل ردیف های ۲تایی وسایل نقلیه پارک شده، ردیف های ۴تایی، ردیف های ۶تایی، پارک در گوشه،سراشیبی هایی که در جهت ترافیک، جاپارک های چند طبقه با سراشیبی ها و سرانجامیک ردیف خودروهای پارک شده روی یک سراشیبی ممتد و قابل دید است. سازه هابتنی (ترکیب بتن روی سایت، بخش های پیش ساخته یا ساختارهای ترکیبی) درمقابل حریق و آتش سوزی مقاوم ترند. سازه های فولادی سیستم های مهم را ایجادمی کنند و باید بوسیله بتن در برابر آتش مقاوم شوند.
پوشش های ضد حریق و پوششهای مقاوم در برابر آتش سوزی نیز باید ایجاد شوند. در گاراژها بارهای دارای ارتفاع زیادنیز می توانند آورده شوند به علاوه وسایل نقلیه موتوری نیز می توانند بارهای دارایارتفاع زیاد را تا مقداری وارد کنند و در سراشیبی ها نیز این مقدار ۳/۵ KN/m2میتواند ۵KN/m2باشد. بام هایی که روی آنها پوشش گیاهی وجود دارد برای بارگذاری۱۰KN/m2 طراحی می شوند
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.