ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار معمار آنلاین » طرح خانه ویلایی

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

طرح خانه ویلایی

طرح خانه ویلایی

طرح خانه ویلایی

سلام به همه کاربران عزیز ، تو این مطلب جدید نمونه ویلاهای زیبایی رو براتون جمع آوری کردم که همشون به صورت سه بعدی طراحی شدن و دارای پلان نیز هستند . این خونه ها نمونه های خوب خارجی هساتند که میشه ازشون برای طراحی ویلای مسکونی ایده گرفت ، نوع نمای این خونه های دارای تنوع زیاد و پویای خاصی هسش و حتی گاها کمی مرقون به صرفه نیز هستند . امیدوارم که براتون مفید باشه .

روند طراحی ویلا :

خلق کردن خانه ای که ویژگی ها و شخصیت ساکنانش را منعکس کند و در عین حال شامل همه ی اجزای یک طراحی خوب و پایبند به سبک طراحی اش باشد ، کار بس دشواری است.جای تعجب نیست که در زندگی سریع و روزمره ی عصر حاضر ، گاهی در خانه هایمان احساس بیگانگی می کنیم. دلیل مشترک بودن حس همه ی انسان ها نسبت به خانه اشان ، تصور اولیه ی یکسانی است که همه ی ما از تعریف خانه داریم . در فرآیند طراحی خانه، افراد رویکرد های متفاوتی را برمیگزینند. گروه اول ، به کتاب های پلان های معماری که حاوی هزاران پلان هستند روی می آورند و به امید پیدا کردن طرح مورد نظرشان شروع به ورق زدن این کتاب ها می کنند. همان طور که تصور می شود ، احتمال اینکه این روند بی نتیجه بماند بسیار زیاد است. گروهع دوم ، افرادی هستند که دوست دارند هرکاری را خودشان انجام دهند. آن ها کاغذ و ابزار و یا نرمافزار های طراحی معماری را تهیه می کنند و به امید رسیدن به یک طرح ایده آل شروع به طراحی می کنند. نتیجه ی این روند،اغلب نقشه است، اما نه نقشه ای مطلوب ( معمارانه ) . این افراد با اینکه معمولا از خواسته و ایده اولیه خود صرف نظر می کنند ، اما همچنان با موارد غیر کاربردی متعددی مواجه هستند. گروه سوم، افرادی هستند که به سازنده های غیر معمار مراجعه می کنند که با آنها در طراحی و ساخت، یا بستن قرارداد با نقشه کش و طراح یا حتی معمار ، همکاری کنند. در این روند اگر در همه ی مراحل قدم های مناسب برداشته شود ، می توان انتظار نتیجه ی خوبی از این مجموعه همکاری داشت . اما اگر سازنده ذوق طراحی نداشته باشد، محصول این روند خانه ای خوش ساخت اما با نقشه ای غیرایده آل خواهد بود .رویکرد چهارم در طراحی خانه با خدمت گرفتن یک معمار یا طراح خانه های مسکونی آغاز می شود و در مرحله ی بعد با طی فرآیند منطقی طراحی خانه ادامه پیدا می کند . به دور از هر گونه تعصب حرفه ای ، به جرات می توان گفت که حاصل این فرآیند ، خانه ای ایدهآل است که به صورت منحصربه فردی برای استفاده کننده، و طبق سبک زندگی وی طراحی شده است.

خانه ویلایی

خانه ویلایی

طراحی مای خانه

طراحی نمای خانه

عکس خانه ویلایی

عکس خانه ویلایی

خانه مسکونی

خانه مسکونی

طرح نمای خانه ویلایی

طرح نمای خانه ویلایی

خانه ویلایی جدید

0

User Rating: 4.62 ( 5 votes )
امتیاز 5.00 ( 3 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره امیر دهقان :

امیر دهقان هستم دارای مدرک کارشناسی رشته معماری از دانشگاه علم و فرهنگ ، تخصص بنده در زمینه طراحی و انجام پروژه های معماری از جمله ماکت و سه بعدی می باشد. با پیشنهاد و انتقادهایتان ما را در راستای ارائه خدمات بهتر راهنمایی فرمائید .

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  1. سلام. نقشه های به سبک ایرانی بزارید. و بیشتر مناطق گرمسیر. جهت خانه ها رو توضیح بدین بخادر باد و گرما.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است