اطلاعیه سایت
تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <
» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست
» 0916-891-1243
» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید
» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت
انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید
M_abdali@
پایان نامه هنرستان هنر و معماري
محور اصلي پيشرفت هر جامعه نيروي انساني آن است و مدرسه مهمترين پايگاه تربيت و آموزش نيروي انساني است.مدرسه زيربناي شخصيت عقلاني ، اعتقادي و فكري جوانان را پي ريزي مي كند.بخش تعليم و تربيت ما نسبت به ساير بخش ها محروميت بيشتري دارد.فراهم آوردن مكان آموزشي و امكانات آموزش و پرورش بهتر براي فرزندان اين مرزو بوم امريست لازم و ضروري و متضمن آموزش بهتر و كاراتروتخصصي تر با امكانات بيشترودر نتيجه آينده اي روشن تر براي اين كشور است.
درمان همه دردهاي فرهنگي ، اجتماعي و اقتصادي جامعه در آموزش و پرورش است.مهمترين نيازمندي نظام آموزشي كشور مدرسه و فضاي آموزشي و پرورشي است.تامين فضا،تجهيزات آموزشي،پرورشي كه به لحاظ كمي و كيفي متناسب با اهداف وشان نظام اسلامي باشد از زيربنائي ترين وضروري ترين نظام تعليم و تربيت كشور است.
تحصيل در رشته هاي هنري و حرفه اي وبالا رفتن مهارت و توانايي براي ورود به بازار كار به عنوان كاردان و همچنين ايجاد آمادگي براي ورود به دانشگاه در رشته هاي هنري و حرفه اي از اهداف تاسيس و طراحي اينگونه مراكز است.
هنرستان واحد آموزشي كه در آن كارهاي عملي با دانش نظري تلفيق شده و به هنرجو امكان جذب در بازاركارراميدهد.دوره آموزش متوسطه از نظر تاثيرات اقتصادي ، فرهنگي و اجتماعي در رشد و توسعه كشور اهميت بسياري دارد ، اما در شرايطي با اشكالات و نارسايي هاي فزونتر روبه رو بود. با درك اين حساسيت و ضرورت نظام جديد آموزشي از مهرماه ۱۳۷۷ به اجرا درآمد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
۱ – فصل اول مطالعات مقدماتي
۱-۱ انتخاب و پذيرش موضوع ۲
۲-۱ اهداف كلي موضوع ۲
۳-۱ دلايل ضرورت ايجاد طرح ۴
۴-۱ مشكلات نظام آموزشي كشور ۴
۱-۴-۱ مشكلات و تنگنا هاي آموزش در درون هنرستان ها ۴
۲ – فصل دوم مطالعات تكميلي
۱-۲ تاريخچه ۷
۱-۱-۲ تاریخ آموزش و پرورش ۷
۲-۱-۲ آموزش در جوامع بدوی ۷
۳-۱-۲ آموزش در قدیمیترین تمدنها ۸
۴-۱-۲ آموزش در ایران باستان ۹
۵-۱-۲ آموزش در دنیای اسلام ۱۰
۲-۲ اهميت سازمان آموزش و پرورش ۱۱
۳-۲ آموزش مدرن در ایران ۱۲
۱-۳-۲ آموزش و پرورش در ایران ۱۲
۲-۳-۲ دوره هاي تحصيلي و تغييرات ساختاري تا سال ۱۳۴۵ ۱۳
۳-۳-۲ ساختار نظام آموزش و پرورش ايران از سال ۱۳۴۵ تا ۱۳۷۰ ۱۳
۴-۲ دوره متوسطه ۱۳
۱-۴-۲ سيرتحول تاريخي آموزش متوسطه ۱۳
۲-۴-۲ اهميت دوره متوسطه در ايران ۱۴
۳-۴-۲ نيازها و احتياجات اساسي جوانان در دوره بلوغ و (متوسطه) ۱۴
۴-۴-۲ ساختار نظام جديد آموزش متوسطه ۱۵
۵-۴-۲ اهداف و برنامه هاي آموزش متوسطه : ۱۶
۶-۴-۲ ساختار كلي ۱۶
۱-۶-۴-۲ اهداف ، ساختار و برنامه درسي هر شاخه و دوره ۱۶
۵-۲ عوامل موثر در ايجاد مدارس فني و حرفه اي در ايران از دارالفنون تا امروز ۱۸
۶-۲ علل عدم گرايش لازم به شاخه آموزش متوسطه فني و حرفه اي ۱۹
۷-۲ بررسي مسائل و آسيب شناسي آموزش فني و حرفه اي در كشور به وسيله
تحقيقات و گزارشات مستند ۲۱
۱-۷-۲ دانش آموزان و آموزش هاي فني و حرفه اي ۲۱
۱-۱-۷-۲ آموزش فني و حرفه اي ؛ گرايش و طرز تلقي دانش آموزان ازآن در
آموزش وپرورش آذربايجان شرقي ۲۱
۲-۱-۷-۲ عوامل موثر در جذب هنرجويان پسر به آموزش هاي
فني و حرفه اي در شهرستان اصفهان ۲۱
۳-۱-۷-۲ بررسي نوع نگرش دانش آموزان نظام جديد آموزش
متوسطه نسبت به شاخه فني و حرفه اي وكاردانش در دبيرستان هاي اراك ۲۲
۴-۱-۷-۲ راههاي ترغيب دانش آموزان به انتخاب رشته هاي فني و حرفه اي و كاردانش ۲۳
۲-۷-۲ اشتغال فارغ التحصيلان فني و حرفه اي ۲۴
۱-۲-۷-۲ رابطه آموزش هاي رسمي فني و حرفه اي با اشتغال فارغ التحصيلان ۲۴
فصل سوم مطالعات اقليمي
۱-۳ معرفي استان خراسان ۲۷
۲-۳ معرفي استان خراسان شمالي ۲۷
۱-۲-۳ حدود موقعيت استان خراسان شمالي ۲۸
۲-۲-۳ جمعیت و مساحت ۲۸
۳-۲-۳ تقسیمات سياسي ۲۹
۳-۳ جغرافياي طبيعي ۲۹
۱-۳-۳ موقعیت جغرافیایی ۲۹
۲-۳-۳ آب و هوا ۲۹
۳-۳-۳ منابع آب ۲۹
۴-۳-۳ مناظر طبیعی و ییلاق ها ۲۹
۴-۳ جغرافياي انساني استان ۳۰
۵-۳ معرفي شهرستان اسفراين ۳۰
۱-۵-۳ اطلاعات کلی ۳۰
۲-۵-۳ موقعيت و حدود جغرافيايي شهرستان اسفراين ۳۱
۳-۵-۳ نقاط ديدني و مشاهير ۳۲
۴-۵-۳ قومیتها ۳۲
۵-۵-۳ وجه تسميه و پيشينه تاريخي ۳۲
۶-۵-۳ پیشینه تاریخی ۳۳
۱-۶-۵-۳ اسفراين قبل از اسلام ۳۴
۲-۶-۵-۳ اسفراين پس از اسلام ۳۴
۷-۵-۳ عمارات و محوطه های باستانی درشهرستان اسفراین ۳۶
۱-۷-۵-۳ زادگاه نوشیروان (فقت دژ) اسفراین ۳۶
۲-۷-۵-۳ بازماندههای شهر بلقیس اسفراین ۳۶
۳-۷-۵-۳ بقعه شیخ محمد رشید الدین بیدوازی ۳۶
۸-۵-۳ خصوصيات اقليمي شهرستان ۳۷
۹-۵-۳ استقرار شهر ۳۸
۱-۹-۵-۳ هسته اوليه شهر قديم ۳۸
۲-۹-۵-۳ هسته اوليه شهر جديد و محلات ۳۸
۱۰-۵-۳ توسعه شهر ۳۹
۱-۱۰-۵-۳ دسترسي ها (اصلي و فرعي) ۴۰
۱۱-۵-۳ اقليم،آب و هوا ۴۰
۱-۱۱-۵-۳ درجه حرارت ۴۰
۲-۱۱-۵-۳ بارش ۴۱
۳-۱۱-۵-۳ باد ۴۱
۱۲-۵-۳ پوشش گیاهی ۴۲
۱۳-۵-۳ ناهمواري ها ۴۲
۱۴-۵-۳ منابع آب ۴۲
۱۵-۵-۳ زلزله ۴۴
۱۶-۵-۳ حیات وحش ۴۵
۱۷-۵-۳ جمعيت ۴۵
۱۸-۵-۳ صنايع و اقتصاد شهرستان ۴۶
۶-۳ برداشت بخش ۴۶
۷-۳ تحليل سايت ۴۷
۱-۷-۳ توصيف اجزائ بستر طرح ۴۷
۱-۱-۷-۳ شكل/زمين/ابعاد/جهت ۴۷
۲-۱-۷-۳ زمين و توپوگرافي ۴۷
۳-۱-۷-۳ زمين و دسترسي ۴۷
۴-۱-۷-۳ زمين و مقاومت ۴۷
۲-۷-۳ عوامل موثر بر طرح ۴۸
۱-۲-۷-۳ اقليم و جهت هاي موثر ۴۸
۲-۲-۷-۳ ديدها:داخل به خارج،خارج به داخل،داخل به داخل ۴۸
۳-۲-۷-۳ همجواري ها و همسايگي ها ۴۹
۳-۷-۳ كليات بستر طرح مورد نظر ۴۹
۱-۳-۷-۳ موقعيت سايت در محدوده شهري ۴۹
۴-۷-۳ توصيف اجزائ بستر طرح ۵۰
۱-۴-۷-۳ شكل زمين/ابعاد/جهت ۵۰
۴ – فصل چهارم اصول و مباني طراحي
۱-۴ اصول و مباني طراحي در مقياس خرد وكلان ۵۴
۱-۱-۴ مسائل كلان در طراحي مدرسه ۵۴
۲-۴ راهكارهاي كلي طراحي معماري مدرسه با هويت ۵۵
۳-۴ جزئيات معماري جهت طراحي اقليمي ۵۶
۱-۳-۴ اقليم و معماري بومي ۵۷
۲-۳-۴ فرم بنا در مناطق كوهستاني ۵۷
۳-۳-۴- نوع مصالح ۵۹
۴-۳-۴ كالبد شهري و روستایی ۶۰
۴– مطالعات اقلیمی شهرستان اسفراين ۶۱
۱-۴-۴- خصوصیات اقلیمی ۶۱
۲-۴-۴ «نتیجه گیری از جداول بیوکلیماتیک انسانی» ۶۱
۳-۴-۴- نتیجه گیری از جدول بیوکلیماتیک ساختمانی ۶۱
۴-۴-۴- نتیجه گیری از جدول ماهونی ۶۱
۵-۴-۴ نتیجه گیری از وزش بادها
۵-۴ روش های دستیابی به اهداف عمده طراحی اقلیمی ۶۲
۶-۴ تاثير اقليم سرد بر معماري مدارس ۶۴
۷-۴ اصول و مباني طراحي متناسب با اهداف كالبدي ۶۶
۱-۷-۴ سازماندهي فضايي ۶۶
۱-۱-۷-۴ ويژگي هاي حاكم بريك مجموعه واحد و سازمان يافته معماري ۶۶
۲-۱-۷-۴ انواع سازماندهي هاي فضايي ۶۶
۲-۷-۴ انتظام فضاهاي پر و خالي يا فضاهاي بسته و باز ۶۷
۱-۲-۷-۴ جهت اننتظام فضاي پر و خالي به نكات زير بايد توجه كرد ۶۷
۳-۷-۴ اصول و احكام طراحي فضاهاي پروخالي ۶۹
۸-۴ اصول و ضوابط طراحي مدارس ۶۹
۱-۸-۴ اصول طراحي فضايي مدرسه در رابطه با سيما و بافت شهري ۶۹
۲-۸-۴ سازه(استراكچر) ۷۰
۱-۲-۸-۴ الزامات سازه اي ۷۰
۲-۲-۸-۴ سازه هاي بهينه ۷۱
۹-۴ پايدارسازي ساختمان هاي آموزشي در برابر زلزله ۷۱
۱۰-۴ نور در فضاهاي آموزشي ۷۲
۱-۱۰-۴ روشنايي طبيعي ۷۲
۲-۱۰-۴ اصول استفاده از روشنايي طبيعي (نور روز) ۷۳
۳-۱۰-۴ معرفي انواع پنجره ها ۷۴
۱۱-۴ آلودگي صوتي و راهكارهاي معمارانه مقابله با آن ۷۵
۱-۱۱-۴ راهكارهاي كنترل ۷۵
۱۲-۴ انتخاب رنگ مناسب براي فضاي آموزشي ۷۶
۱-۱۲-۴ بوروشور رنگ مناسب فضاهاي آموزشي در دوره متوسطه ۷۷
۱۳-۴ عرصه ها و حريمها ۷۹
۱-۱۳-۴ رابطه عرصه عمومي و عرصه خصوصي ۷۹
۲-۱۳-۴ طراحي مدارس خاص دختران با توجه به اشراف،محرميت و آسايش ۷۹
۳-۱۳-۴ محرميت در جنبه هاي مختلف بنا ۸۰
۴-۱۳-۴ شيوه هاي اصلي ساماندهي شكلي توده ساختمان ۸۱
۱۴-۴ اصول و مباني طراحي متناسب با اهداف اقتصادي ۸۶
۱-۱۴-۴ تعداد طبقات در مدارس ۸۶
۱۵-۴ مفهوم و كاركرد فضاي باز در مدارس سنتي و جديد ۸۷
۱-۱۵-۴ نگره كلاسيك و الگوي عملكردي حياط در مدارس معاصر ۸۷
۱۶-۴ روشهاي نوين در طراحي مدارس و فضاهاي آموزشي ۸۸
۱۷-۴ طراحي فضاي آموزشي با استفاده از فرم هاي انعطاف پذير ۸۹
۱-۱۷-۴شعاع دسترسي ۸۹
۲-۱۷-۴ نحوه دسترسي به فضاهاي آموزشي ۹۰
۳-۱۷-۴ تعداد طبقات ۹۰
۴-۱۷-۴ سازماندهي فضاهي آموزشي و انعطاف پذير ۹۱
۵-۱۷-۴ ضوابط پيشنهادي فضاهاي آموزشي از ديد انعطاف پذيري در مقياس كلان ۹۳
۶-۱۷-۴ همجواري و مكان قرار گيري فضاهاي آموزشي ۹۴
۷-۱۷-۴ عرصه و حريم ۹۵
۸-۱۷-۴ ضوابط پيشنهادي فضاهاي آموزشي ازديد انعطاف پذير در مقياس خرد ۹۶
۵ – فصل پنجم عوامل موثر بر طرح
۱-۵ مسئله جنسيت و تاثير آن بر طرح ۱۰۱
۱-۱-۵ جنسيت در تربيت اسلامي ۱۰۱
۲-۱-۵ اعتبار تفاوت هاي جنسي ۱۰۱
۳-۱-۵ مشكلات ويژه دختران در آموزش و پرورش ۱۰۳
۴-۱-۵ اهميت آموزش دختران ۱۰۴
۶-۱-۵ ويژگي ها ونيازها خاص مدارس دخترانه ۱۰۶
۲-۵ عوامل روانشناسي محيط ۱۱۰
۳-۵ تعريف مدرسه مطلوب بر اساس اولويت دانش آموزان ۱۱۱
۶- فصل ششم استاندارد ها و ضوابط
۱-۶ نيازهاي فضايي رشته هاي آموزشي نظام جديد ۱۱۴
۲-۶ شاخه فني و حرفه اي ۱۱۴
۱-۲-۶ اهداف و ساختار ۱۱۴
۱-۱-۲-۶ اهداف ۱۱۴
۲-۱-۲-۶ ساختار ۱۱۵
۲-۲-۶ عناوين رشته هاي هريك از زمينه ها به شرح زير است ۱۱۵
۱-۲-۲-۶ زمينه صنعت ۱۱۵
۲-۲-۲-۶ زمينه خدمات ۱۱۵
۳-۲-۲-۶ زمينه كشاورزي ۱۱۵
۳-۶ معرفي هنرستان ۱۱۵
۴-۶ اصول و استاندارد هاي تخصصي مربوط به ۸ رشته ارائه شده در اين هنرستان ۱۱۶
۵-۶ دروس اصلي و تخصصي رشته هاي هنرستان ۱۱۷
۱-۵-۶ دروس اصلی و تخصصی رشته معماری ۱۱۷
۲-۵-۶ کتابهای اصلی و تخصصی رشته گرافیک ۱۱۸
۳-۵-۶ کتابهای اصلی و تخصصی رشته ی صنایع دستی ۱۱۸
۶-۶ درصدها و مشخصات فضايي كارگاه ها ۱۱۹
۷-۶ وضعيت شيميايي و بيولوژيكي كارگاه ها ۱۲۰
۸- ظرفيت و سرانه فضاها ۱۲۰
۱-۸-۶ سرانه دانش آموزان به فضاهاي آموزشي ۱۲۱
۹-۶ معرفي فضاها و ضوابط آنها ۱۲۱
۱-۹-۶ انبار ۱۲۱
۲-۹-۶ ورودي ۱۲۱
۳-۹-۶ راهروهاي طبقات (ارتباط افقي) ۱۲۱
۴-۹-۶ راه پله ها (ارتباطي عمودي) ۱۲۲
۵-۹-۶ محل صف جمع، تجمع و قدم زدن ۱۲۲
۶-۹-۶ فضاي سبز ۱۲۳
۷-۹-۶ سرويسهاي بهداشتي ۱۲۳
۸-۹-۶ آبدارخانه ۱۲۳
۹-۹-۶ نماز خانه ۱۲۳
۱۰-۹-۶ فضاي مشاوره ۱۲۴
۱۱-۹-۶ اتاق بهداشت و كمكهاي اوليه ۱۲۴
۱۲-۹-۶ سالن چند منظوره ۱۲۵
۱۳-۹-۶ كارگاه هنر ۱۲۵
۱۴-۹-۶ كتابخانه ۱۲۶
۱-۱۴-۹-۶ فواصل و اندازههاي تجهيزات ۱۲۶
۲-۱۴-۹-۶تجهيزات كتابخانهها ۱۲۷
۱۰-۶ آيين كار ايمني درهاي مدارس ۱۲۸
۱۱-۶ آيين كار ايمني پنجرههاي مدارس ۱۲۹
۱۲-۶ آيين كار ايمني كريدورها و راهروهاي مدارس ۱۲۹
۱۳- ضوابط طراحي ايمني پلكان ۱۳۰
۱۴-۶ آيين كار مكانيابي , ساختمان , تجهيزات و بهداشت بوفه مدارس ۱۳۰
۱۵-۶ بهداشت مدارس ۱۳۱
۱۶-۶ ضوابط طراحي ساختمانهاي آموزشي» ۱۳۲
۱۷-۶ ضوابط فضاهاي آموزشي ۱۳۳
۱۸-۶ كلاس درس ۱۳۴
۱-۱۸-۶ مكان قرار گيري ۱۳۴
۲-۱۸-۶ بررسي نور در كلاس ۱۳۴
۳-۱۸-۶ فرم كلاس ۱۳۵
۴-۱۸-۶ انواع چيدمان در كلاس ۱۳۵
۵-۱۸-۶ چيدمان كلاسهاي مقاطع دبيرستان ۱۳۶
۶-۱۸-۶ چيدمان ساير فضاهاي قابل استفاده در كليه مقاطع ۱۳۷
۷-۱۸-۶ حد اقل فواصل و ابعاد تجهيزات ( ميز و صندلي) ۱۳۸
۸-۱۸-۶ نمونههايي از استقراركلاسهاي درس و فضاهاي جانبي ۱۳۹
۹-۱۸-۶ نظم فضايي كلاس ۱۴۰
۱۹-۶ حفاظت ساختمان در مقابل حريق ۱۴۱
۲۰-۶ضوابط فضاهاي بهداشتي ۱۴۱
۲۱-۶ مبلمانهاي آموزشي بايد قابليت اين راداشته باشند ۱۴۲
۲۲-۶ انتخاب زمين مدرسه ۱۴۲
۲۳-۶ تعيين جهت ساختمان مدارس ۱۴۲
۲۴-۶ جدول برنامه فيزيكي هنرستان هنر ۱۴۴
۷ – فصل هفتم مصاديق
۱-۷ مدرسه هنرسنگاپور ۱۴۹
Alpha high school 7-2 ۱۵۳
Paschalis school ۷-۳ ۱۵۸
Zhangde Primary School 7-4 ۱۶۱
High Tech High International School 7-5 ۱۶
۶-۷ مدرسه معماری کرنل Cornell ۱۶۷
۷-۷ مدرسه معماری اهدائی اهيو Ohio ۱۷۰
۸-۷ مدرسه ی معماری اسلو نروژ ۱۷۲
۱۱-۷ مدرسه معماری ندرلند در شهر رتردام ۱۷۶
منابع و ماخذ
كتاب
۱-محمد تقي نديمي و محمدحسين بروج،آموزش و پرورش(ابتدايي،راهنمايي ومتوسطه)،انتشارات مهرداد،چاپ پنجم،زمستان ۱۳۸۰
۲-فصلنامه تعليم و تربيت،مقاله سيرتحول وشكل گيري برنامه آموزشي متوسطه در ايران،دكتر زهراگويا،سال پانزدهم،شماره۱،بهار ۱۳۷۸
۳-منيره رضايي،نقش آموزش وپرورش در توسعه سياسي_اجتماعي وآموزش وپرورش حساس به جنسيت،مجموعه مقالات همايش ملي مهندسي اصلاحات در آموزش وپرورش،انتشارات پژوهشكده تعليم وتربيت،۱۳۸۳
۴-شوراي تحقيقات سازمان آموزش وپروش خراسان شمالي،چكيده پايان نامه هاي فرهنگيان استان خراسان شمالي،انتشارات دانشگاه فردوسي،۱۳۸۵
۵-احمدنويدي،چكيده تحقيقات آموزش فني و حرفه اي،گروه پژوهشي آموزش هاي فني و حرفه اي پژوهشكده تعليم و ترببيت،۱۳۸۳
۶-آموزش هاي فني و حرفه اي در قرن بيست و يكم،ترجمه عبدالحسين نفيسي،انتشارات پژوهشكده تعليم و تربيت،۱۳۸۲
۷-فصلنامه مدرسه نو،بهار۷۵
۸-فصلنامه مدرسه نو،بهار۷۶
۹-مقررات ملي ساختمان،مبحث ۱۲ – ايمني و حفاظت
۱۰-احمدصافي،سازمان و قوانين آموزش و پرورش ايران،انتشارات سمت،۱۳۷۵
۱۱-معين الديني،ارسطو،ضوابط طراحي فضاهاي آموزشي
۱۲-مرتضي كسمايي،پهنه بندي اقليمي فضاهاي آموزشي،سازمان نوسازي مدارس كشور،۱۳۷۶
۱۳-مرتضي كسمايي،اقليم و معماري
۱۴-آمارنامه استان خراسان شمالي
۱۵-شهرناز مرتضوي،فضاهاي آموزشي از ديدگاه روانشناسي محيط،انتشارات سازمان نوسازي مدارس كشور،۱۳۷۶
۱۶-دكتر علي غفاري،اصول و مباني طراحي فضاهاي آموزشي
۱۷-موسويان،محمد رضا،اصول و مباني معماري و شهرسازي،۱۳۷۰
۱۸-دي.كي.چينگ،فرانسيس،معماري؛فرم،فضا،نظم،مترجم زهرا قراگوزلو،انتشارات دانشگاه تهران،۱۳۷۰
۱۹-گروهي از مولفان،جغرافياي استان خراسان،شركت چاپ و نشر كتاب هاي درسي ايران،۱۳۸۰
۲۰-فدايي،احمد،جغرافياي شهرستان اسفراين،انتشارات آستان قدس رضوي
۲۱- چكيده از مقاله اي تحت عنوان هويت در مدارس،مركزتحقيقات سازمان توسعه،تجهيزونوسازي مدارس
۲۲- آنگوس جي مك دونالد- ترجمه محمد احمدي نژاد، سازه و معماري ،۱۳۸۴
۲۳- سميع آذر،عليرضا،(بهار۷۶)نقش محيط كالبدي در پويايي آموزش و پرورش نوين،دفتر تحقيقات و پژوهش سازمان توسعه و نوسازي مدارس،نشريه مدرسه نو
۲۴- ذو اشتياق،پرويز،مهندسي روشنايي،چاپ اول،دهخدا
۲۵- انديشه هاي كاربردي نور در فضاهاي آموزشي،علي اصغر اكبري،عضو هيات علمي دانشكده هنر دانشگاه الزهرا(س)
۲۶- معيارهاي طراحي روشنايي داخلي مدارس،مركز تحقيقات سازمان نوسازي مدارس ايران
۲۷- رستم گلمحمدي ،بررسي آلودگي صداي مدارس و راههاي رفع آن،جلد اول،۱۳۸۴،گزارش تفصيلي طرح
۲۸- انتخاب رنگ مناسب براي فضاي آموزشي،جهاد دانشگاهي ، ۱۳۷۷
۲۹- بوروشور رنگ مناسب فضاهاي آموزشي در دوره ابتدايي،راهنمايي و متوسطه،معاونت پژوهشي جهاد دانشگاهي واحد تهران،۱۳۸۲
۳۰- نگرشي تحليلي بر تحولات كيفي در طراحي و ساخت فضاهاي آموزشي و تربيتي ،فصلنامه مدرسه نو،بهار۷۶
۳۱- طراحي مدارس خاص دختران با توجه به اشراف،محرميت و آسايش،گروه پژوهشي معماري و طراحي محيطي،جهاد دانشگاهي تهران ، بهمن ۱۳۸۴
۳۲-اداره كل شهرسازي و معماري شهرداري تهران،امور مهندسين ناظر:مجموعه ضوابط،مقررات و بخشنامه ها،انتشارات قلم،چاپ دوم،۱۳۸۱
۳۳-جهاد دانشگاهي دانشگاه تهران،ويژگي ها و نيازهاي خاص مدارس دخترانه شهر تهران،سازمان نوسازي،توسعه و تجهيز مدازس،۱۳۷۸
۳۴-غفاري،علي،پيرجليلي،ناصر و زهره دانش مهر،اصول و مباني طراحي فضاهاي آموزشي،سازمان نوسازي،توسعه و تجهيز مدارس،۱۳۷۷
۳۵-قانون مجازات اسلامي
۳۶-مهندسين مشاور آتك،طرح جامع ساماندهي تهران،مصوب ۲۰/۸/۱۳۷۰
۳۷- دكتر عليرضا سميع آذر- مجله صفه ،مفهوم و كاركرد فضاي باز در مدارس سنتي و جديد.
۳۸- چكيده اي از تحقيق روشهاي نوين در طراحي مدارس و فضاهاي آموزشي تابستان ۱۳۸۴-دفترفني و تحقيقات
۳۹-دكتر محمد مهدي محمودي،طراحي فضاهاي آموزشي با استفاده از فرم هاي انعطاف پذير،سازمان نوسازي و تجهيز مدارس كشور،۱۳۸۴
۴۰-جهاد دانشگاهي،انتخاب رنگ مناسب براي فضاهاي آموزشي،سازمان نوسازي مدارس،۱۳۷۷
۴۱-ابراهيمي دستگردي،علي،طراحي فضاهاي آموزشي نظام جديد،سازمان نوسازي مدارس،۱۳۷۶
۴۲-فصلنامه مدرسه نو،مقاله ويژگي هاي يك مدرسه ايده آل،عاطفه پورزال،شماره ۹
۴۳-جهاد دانشگاهي،ويژگي ها و نيازهاي خاص مدارس دخترانه شهر تهران،سازمان نوسازي مدارس،۱۳۷۸
۴۴-كتابچه تحقيقاتي سازمان نوسازي مدارس،ضوابط و استانداردهاي فضاهاي آموزشي ،۱۳۸۰
—————————————————
توضیحات فایل :
فرمت این فایل بصورت Word وشامل ۱۸۸ صفحه می باشد.
هزینه محصول : ۱۵٫۰۰۰ تومان ۴۵٫۰۰۰
حجم فایل : ۲۰ مگابایت
» لطفا در ابتدای پست الکترونیکی خود www استفاده نکنید، درغیر اینصورت فایل ارسالی دچار مشکل خواهد شد
- مژده برای کابرانی که از ما خرید میکنند -بعد از خرید مطالعات اقلیمی شهر مورد نظر به درخواست بصورت رایگان ارسال خواهد شد
اخرین بروز رسانی دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵
————————————————————————
0
راهنما
- 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
- 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
- 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
- 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir
سلام وقتتون بخیر ، عاااالی ممنونم
سلام.این پایانامه رااگه خریداری کنیم به موضوع هنرستان شبانا روزی هم میخوره؟براارشد
سلام معمولا ارسد با رویکردد ارائه میشه و معمولا سختگیری بیشتزی هست
در کل همه چیز به استاد مربوط میشه
تشکر میکنم از سایت خوبتون
من خرید کردم کد تخفیف خرید بعدی هم اگه میشه برام ایمیل کنیدد
با سلام
بله دوست عزیز خرید با ایمیل شما موفق بوده
کد ۳۰ درصد تخفیف برای شما ارسال شده
سوالی باشه در خدمت هستم
من خیلی عجله دارم میشه بگید چیکار باید بکنم؟!؟!???
با سلام
پاسخ داده شده
ضمن خسته نباشید خدمت مدیریت محترم
هنوز فایلی برای من ارسال نشده!?
سلام وقت بخیر
من به این ایمیل ارسال کردم archi.tavasoli@gmail.com
چک کنید ..پوشه اسپم هم چک کنید
میتونید میتوانید به تلگرام من پیام بدید
یا اینکه ایمیل معرفی کنید
۰۹۱۶۶۹۱۲۹۸۶-۰۹۳۹۵۳۰۵۴۵۱
مطالعات اقلیمی شهرستان پاکدشت، با تشکر?
مدیریت سایت؟!؟??
سلام، من مبلغو واریز کردم فایلی برای من نیومد، میخوام ببینم تو وارد کردن اطلاعات اشتباهی کردم؟! و اینکه مطالعات اقلیمی ،که گفتید به صورت رایگان ارسال میشه رو چجوری باید دریافت کنم؟!
سلام وقت بخیر
به ایمیلتون ارسال شده
مطالعات اقلیمی کدوم شهر مد نظر شماست .اعلام کنید
با احترام
سلام
برای تبادل تماس گرفتم
سلام لطف کنید تلگرامتون چک کنید
سلام همون روز جواب شما داده شده
با تشکر
سلام
سلام . شرمنده ایمیل دومی اشتباه فرستادم به ای این ایمیل بفرستیدmosavi*****hmad11@yahoo.com
سلام به ایمیل زیر ارسال شد
mosa*****mad11@yahoo.com
با احترام
سلام لطف کنید تلگرامتون چک کنید
سلام همون روز جواب شما داده شده
با تشکر
سلام. من رساله هنرستان هنر ومعماری را خریداری کردم اما فایل فرستاده نشد
وقت بخیر ایمیل اشتباه وارد شده یک بار دیگه ارسال شد با احترام
این ایمیل ی بار دیگه به درستی برای ما ارسال کنید
mosaviahmad@11yahoo.com
سلام لطفا به این ایمیل بفرستیدmo********ad15@yahoo.com
بله فایلتون رو دریافت کردم، خیلی ممنون. اگه ممکنه ایمیلتون رو باره چک کنید:)
سلام،وقت بخیر. ارسال به صورت دستی هست؟ چون به صورت خودکار چیزی برام ارسال نشده
سلام وقت بخیر
به ایمیل شما ارسال شد
با احترام
salam man kharid kardam in maghale ro vali baraye man ersal nashode
سلام شما ۲۰٫۰۰۰ هزار ریال پرداخت کردید که به اشتباه ی صفر کم وارد کردید
سالم
یه نگاهی به ایمیلتون بندازید
با سلام
ایمیل دریافت شده
جواب از طریق ایمیل خواهم داد
با تشکر
با سلام وخسته نباشید من تو سایت شما چند تا پروژه دیدم که نیاز داشتم و به جاش یه تعدادی پایان نامه کامل دارم که از بچه های سال بالایی گرفتم اگر مایل باشید حاضر به تبادل
هستم اگر خواستید ایمیل بدین تا بفرستم
با سلام
بله حاضر به تبادل هستم
با ایمیل بنده در ارتباط باشید
onlinearchitect.ir@gmail.com
باتشکر
mamnooOon taaaaashakor
سلام ببخشید من هزینه رو پرداخت کردم باید چیکار کنم
با سلام بعد از خرید لینک دانلود واستون ارسال میشه
سوالی باشه در خدمتیم
با سلام خسه نباشید خدمت شما
مطالبتون واقعا عالیه من خودم تونستم مطالعات مربوط به پیاین ناممو از اینجا خرید کنم.
یه درخواست داشتم من مطالعات هانه هنر رو پیدا کردم ولی هرچی گشتم پایان نامه یا پلانی با این عنوان ندیدم
ممنون میشم اگ لطف کنید جوابموبدید
سلام مرسی
درحال حاضر فقط مطالعات موجود می باشد
سوالی باشه درخدمت هستم
با سلام
دوست عزیز با هر خرید از وب سایت ما خرید بعدی رو با ۱۰ درصد تخفیف متوانید دریافت کنید
salm bebakhshid tkhfif nadare in resale
مهندس جان شرمنده هی مزاحمت میشم.
سری اولی رو دستم رفت پاک کردم ندارم که چک کنم. این سری دومی هنوز نیومده نو mail آدرسش هم چک کردم درست نوشتم
تو اسپم هم نبود. اگه لطف کنی دوباره زحمتشو بکشی ممنون میشم
با سلام
بله میدونم لینک مشکلی نداره…تمامی محصولات ما بعد خرید مستقیم ایمیل میشه.درصورتی مشکل پیش میاد، که کاربر ایمیل اشتباهی وارد کنه
حالا هم که پاک شد مانعی نداره من دوباره فرستادم ،میتونید چک کنید
شاد باشید
سلام
من این رساله رو خریداری کردم ناقص mail شده و فقط فصل شیش و هقت هست.
اگه میشه یه بار دیگه ارسال کنید ادرس همینه
مرسی
سلامم دوست عزیز اسم فایل ها ۶ و ۷
خواهشا کمی دقت کنید پروژه بصورت کامل در دو فایل ورد بارگذاری شده
مانعی نداره ی بار دیگه به ایمیل se…….fisher@yahoo.com ارسال شده
با سلام من الان رساله هنرستان هنر و معماریو خریداری کردم اگر امکانش هست ی بار دیگه فایل را به ایمیل دیگه من ارسال کنید . با تشکر
باسلام
دوست عزیز شما موقع خرید هر ایمیلی وارد کنید به همون ارسال میشه و به ایمیلی اولی هم ارسال شده
مشکلی نیست بصورت دستی به ایمیل ک گفتید ارسال شده
سوالی بود درخدمتم
ممنونم ازتون فقط یه سوال دیگه که داشتن من پایان نامم در مورد مدرسه است هنرستان نیست به نظر شما من بگیرمش مطالبش کمکم میکنه فهرستو که خوندم به مدرسه هم میخورد ولی میترسم مطالبش فقط راجب هنرستان باشه.شما پایان نامه راجب باغ مدرسه های ایرانی ندارید؟
سلام
بله بله همون طور که تو فهرست هست مطالب به مدرسه میخوره.خیالتون راحت باشه
اگه در فصل ۲ دقت کنید بیشتر مباحث در مورد اموزش و مدرسه ..تاریخچه ..اهداف و.. صحبت میشه
.فرق بین هنرستان و مدرسه بیشتر در طراحی اونه..
ن متاسفانه در مورد باغ مدرسه های ایرانی رسال ندارم
لیست رسال های ت وسایت موجود..
سوالی بود درخدمتم
سلام اقای ابدالی دهدزی خوب هستید مرسی بابت سایتتت عالی که دارید حسابی استفاده کردم واقعا تشکر فقط یه سوال داشتم من موضوع پایان نامم مدرسه دبیرستانه میخواستم از بعضی از مطالب هنرستان استفاده کنم خیلی لازم دارم چیزی به دفاعم نمونده ممنون میشم اگه فقط قیمت مقاله اش بگید چقد میشه منتظر خبرتون هستم تشکرررررر
سلام خسته نباشید
نظر لطف شماست ..
امروز حتما لینک خرید اصلاح میشه میتونید خرید و بلافاصله دانلود کنید
این رساله کامل، و بصورت ورد …قیمت ۲۰ هزارتومن
سوالی بود در خدمتیم
باتشکر
سلام ببخشید چجوری میتونیم پلانهای این تاره رو دانلود کنیم ؟
با سلام
متاسفانه پلانها موجود نمی باشد ..فقظ رساله میتونید خریداری کنید…
سوالی بود درخدمتم …
باتشکر
آقای مهندس عکسی که روی پایان نامه هنرستان گذاشتین نقشه هاش قابل خریداری هست؟
سلام
انشاا… لینک خرید اصلاح میشه و میتونید خرید کنید
باتشکر
salam ba tashakor
سلام دوست عزیز خواهش میکنم قابلی نداشت.