شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار معمار آنلاین » ساختمان های عجیب دنیا

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

ساختمان های عجیب دنیا

ساختمان های عجیب دنیا

ساختمانهای عجیب دنیا

برج والسا

میلان ایتالیا این ساختمان خیره کننده که البته انسان را به یاد خاطرات خوبی نمی اندازد ، درست در مرکز میلان واقع است . این ساختمان ظاهر زیبایی ندارد و با رنگ بدی هم رنگ آمیزی شده است . قسمت بالایی این ساختمان انسان را به یاد یک حشره می اندازد . البته این نا زیبایی چیزی از ارزش این ساختمان کم نمی کند . ساختار این ساختمان به گونه ای است که گویی دو ساختمان بر روی هم قرار گرفته اند .

ساختمان عجیب دنیا

ساختمان عجیب دنیا

 برج تایپه ۱۰۱ تایوان

این ساختمان اکنون بلند ترین سازه جهان است و البته یکی از بدظاهرترین آنها هم هست . ظاهر این ساختمان عظمت آن را نشان نمی دهد و مانند بچه لاغر اندام دراز قدی است که در انتهای کمرش یک کمربند بدریخت هم به کمرش بسته است . این ساختمان همچنین هیچ روحی ندارد و مانند یک روبات بدون روح است .

برج های بلند

برج های بلند

هتل پیکادیلی- منچستر- انگلیس

وقتی رو رد روی این ساختمان قرار می گیری ، دو فکر به سرت می آید اول اینکه معنا و مفهوم این قطعاتی که درهم و بی دلیل در کنار هم قرار داده شده چیست و دوم اینکه ای کاش ابر و مایع تمیز کننده ای وجود داشت تا بتوان رنگ چرک این ساختمان را پاک کرد .

هتل عجیب

هتل عجیب

ساختمان سفارت روسیه در کوبا – هاوانا

در نگاه اول با دیدن این ساختمان هیچ فکری به ذهن نمی آید . مردم محلی کوبا این ساختمان را شیشه نوشیدنی می نامند . اما این ساختمان بیشتر به محل یک زندان شبیه است .

ساختمان های عجیب

ساختمان های عجیب

هتل سافیتل – توکیو – ژاپن

اگر از یک بچه بخواهید یک درخت سفید کریسمس را با استفاده از قطعات پازل یا یک برنامه تصویر ساز کامپیوتری درست کند ، بدون شک این تصویر بدست می آید . این ساختمان علاوه بر شباهت به درخت کاج به برج مراقبت هم شبیه است . نکته قابل توجه و البته ناراحت کننده در این سازه این است که یک طرف آن یعنی همان طرفی که مقابل شما قرار دارد ، کاملا بدون پنجره است.

ساختمان های عجیب دنیا

ساختمان های عجیب دنیا

هتل ریو گیونگ پیونگ یانگ کره شمالی

این ساختمان عجیب و عظیم از سال ۱۹۹۲ نیمه کاره رها شده است . از آن سال به بعد کره شمالی با مشکلات شدید مالی و قحطی و خشکسالی بیشتری روبه رو شد و دیگرامکان ادامه ساخت این سازه ممکن نشد . هنوز یک جرثقیل از آن زمان در نوک این سازه دیده می شود . این ساختممان برای ما که معنا و مفهومی ندارد ، ولی شاید برای کره ای ها معنای خاصی داشته باشد .

هتل عجیب دنیا

هتل عجیب دنیا

ساختمان توک چانگ – بانکوک

در تایلند توک چانگ به زبان تایلندی به معنی ساختمان فیل است . اما این فیل نه دم دارد و نه عاج البته این ساختمان زیباست و از معدود سازه هایی است که به شکل حیوانات ساخته شده است . فیل از نمادهای کشور تایلند است و یبه همین دلیل ساختمانی به این شکل در این کشور ساخته شده است

ساختمان عجیب

ساختمان عجیب

0

User Rating: 4.7 ( 2 votes )
امتیاز 5.00 ( 2 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره امیر دهقان :

امیر دهقان هستم دارای مدرک کارشناسی رشته معماری از دانشگاه علم و فرهنگ ، تخصص بنده در زمینه طراحی و انجام پروژه های معماری از جمله ماکت و سه بعدی می باشد. با پیشنهاد و انتقادهایتان ما را در راستای ارائه خدمات بهتر راهنمایی فرمائید .

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است