اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » دانلود » فیلم و عکس معماری » تصاویر اعجاب انگیز از نقاش رئالیسم

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

تصاویر اعجاب انگیز از نقاش رئالیسم

تصاویر اعجاب انگیز از نقاش رئالیسم

تصاویر اعجاب انگیز از نقاش رئالیسم

راب گونسالوز، نقاش ۵۶ ساله کانادایی، سالهای زیادی از عمرش را صرف کشیدن نقاشی هایی کرد که با ذهن بازی می‌کنند. سبک کار این نقاش رئالیسم جادویی است، همان سبکی که گابریل گارسیا مارکز با استفاده از آن داستان می‌نوشت. با نگاه کردن به نقاشی‌ های اعجاب انگیز راب، ذهن‌تان مردد می‌ماند که دقیقاً چه برداشتی از این تصاویر زیبا بکند. آیا می‌توانید با دیدن این تصاویر لاپلاس، بین واقعیت و خیال یک خط قطعی بکشید؟در همین راستا پیشنهاد می کنیم نگاهی هم به این تصاویر بیاندازید.

واقع‌گرایی یا رئالیسم در هنرهای تصویری و ادبیات، نمایش چیزها به شکلی است که در زندگی روزانه هستند، بدون هرگونه آرایش یا تعبیر افزون. این واژه همچنین برای شرح کارهای هنری که برای آشکارکردن راستی، چیزهایی چون زشتی و پستی را تایید کرده‌اند نیز به کار می‌رود.
رئالیسم همچنین اشاره به جنبش فرهنگی میانه قرن ۱۹ دارد که از فرانسه ریشه گرفت و گونهٔ هنری سرشناس تا اواخر قرن ۱۹ بود. با آشنایی با عکاسی، این منبع جدید دیداری شور ساخت چیزهایی که همچون واقعیت بودند را در مردم زنده کرد و این جنبش هنری شکوفا شد. رئالیسم به شدت با رومانتیسیسم مخالف بود.

ویژگی ها
در این شیوه، زیبایی شناسی بر اساس روش‌های علمی و مشاهده واقعیت شکل می‌گیرد.

توجه به طبیعت مهم ترین اصل در نقاشی این سبک است.
تاثیرات علوم طبیعی در روش‌های هنری دیده می‌شود.
واقع گرایی همراه با خوشایندگری طبیعت همراه است.
تفاوت آن با رئالیسم در نشان دادن احساسات زیبا نسبت به طبیعت است

راب گونسالوز متولد سال ۱۹۵۹ در شهر تورنتو کانادا است. او در دوران کودکی اش علاقه زیادی به آفریدن طرح هایی خیالی با استفاده از تکنیک ها و رسانه های مختلف داشت. وقتی ۱۲ سال داشت با شناختی که از معماری و پرسپکتیو پیدا کرد شروع به آفریدن اولین نقاشی هایش کرد که دربرگیرنده ساختمان هایی تخیلی بودند.

پس از آشنایی با آثار سالوادور دالی و وس تونگای گونسالوز شروع به نقاشی کردن در سبک سوررئالیسم کرد. رئالیسم جادویی رنه ماگریت و پرسپکتیو های فریبنده آثار موریس اشر نیز تاثیری انکار نشدنی در کارهای آینده او داشتند.

در سال های بعد از کالج، گونسالوز تمام وقت خود را صرف کاردر زمینه معماری کرد، و در کنار آن کارهایی در زمینه نقاشی دیواری های و طراحی صحنه های تئاتر نیز انجام می داد. پس از نقد های مثبتی که از چند اثر نقاشی اش در نمایشگاهی در تورنتو کانادا که در فضای باز برگزار می شد گرفت، گونسالوز تصمیم گرفت تمام وقت به نقاشی بپردازد.

امتیاز 3.07 ( 69 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره پروژه معماری :

مجتبی ابدالی دهدزی هستم.بنیان گذار و مدیر ارشد معمار آنلاینـ ،ارشد معماری،عاشق معماری و هدف طراحی این وب کمک به دوستان معمار ... امتیاز ،نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما در پیشبرد اهداف سایت نقش شایانی ایفا می کند ..

تاکنون 2 نظر ثبت شده است.

  1. با سلام.مطالب خواندنی و جالب هستند.موفق باشید

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است