حافظه، پرونده تخيل و گنجينه عقل، دفتر ثبت وجدان و مخزن انديشه است.(بازيل
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » دانلود » فیلم و عکس معماری » تاثیر رنگ قرمز در اتاق خواب

اطلاعیه سایت

تماس با پشتیبانی » ایدی تلگرام+ایمیل پشتیبان <

» فراموش نکنید! بخش پشتیبانی معمار آنلاینـ ، در همه ساعات همراه شماست

»  0916-891-1243

» درصورت مشکل پرداخت آنلاین کلیک کنید

» درصورت بروز هر مشکل اعلام کنید با شما تماس خواهیم گرفت

انجام کلیه پروژهای معماری+ پشتیبانی » با ایدی زیر در تماس باشید

M_abdali@

تاثیر رنگ قرمز در اتاق خواب

تاثیر رنگ قرمز در اتاق خواب

تاثیر رنگ قرمز در اتاق خواب

سلام به کاریران معمار آنلاین امروز هم عکس های دکوراسیون داخلی با تم قرمز رو استون آماده کردم امیدوارم مورد پسند واقع بشه،منتظرنظرهای شماهستیم..

ابتدا شناخت ویژگی های رنگ قرمز توضیح میدم و در ادامه دیدن عکس ها،استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون خانه یک محیط خاص، زیبا، گرم و جذاب ایجاد می‌کند. می‌توانید با استفاده از تزئینات مختلف از طیف قرمز و چند کوسن راه راه یا وسایل کوچک تزئینی به رنگ قرمز به منزلتان روح بدهید.

این رنگ دارای کشش و قدرت زیادی است و مثبت و تهییج کننده است‌. از این رو استفاده از آن باید بر اساس اصول خاصی استفاده شود. افراد عصبی نباید در معرض این رنگ قرار بگیرند، زیرا موجب تشدید ناراحتی‌شان خواهد شد. قرمز فشارخون را بالا می‌برد و باعث می‌شود که کشش عضلانی بدن افزایش یابد و در واقع آثار قرمز معادل با فعالیت اعصاب سمپاتیک است‌.  به واسطهٔ این رنگ به سرعت جذب آن و به سوی گل‌های دارای رنگ قرمز متمایل می‌شوند. این رنگ خاصیت اشتهاآوری دارد و بدین جهت بهتر است که وسایل آشپزخانه و رستوران‌ها و غذاخوری‌ها از این رنگ انتخاب شوند.

هم‌چنين برای ايجاد جذابيت‌ بيش‌تر می توانيد از كاغذديواری های زيبا و متنوع استفاده كنيد كه هم نصب آن‌ها راحت است و هم به‌سادگی می توانيد آن‌ها را تغيير دهيد. اين كار علاوه‌بر اين‌كه جلوه زيبايی به اتاق خواب شما می دهد، هزينه چندان زيادی هم ندارد.

من عاشق ديوارهايی با رنگ‌های قدرتمند هستم، به‌خصوص اگر اين رنگ‌ها در بافت‌ها، مبلمان، و اشيای تزئينی ديگر اتاق به كار رفته باشند. اين قرمز تيره زيبايی خاصی به اين اتاق خواب داده است و ديوار سفيد موجود در اين اتاق باعث جلوه بيش‌تر اين ديوارهای بافت‌دار قرمز شده‌اند.

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون

اگر علاقه‌ای به استفاده بيش از حد از رنگ قرمز نداريد می توانيد آن را با سفيد تلطيف كنيد. با اين روش می توانيد زيبايی خاصی به اتاق خواب خود بدهيد و طراحی آن را يك‌پارچه كنيد. استفاده از نوارهای قرمز در كنار رنگ سفيد ايده بسيار خوبی است.

 

0

User Rating: 4.76 ( 10 votes )
امتیاز 4.88 ( 8 رای )

راهنما

  • 1- برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از نرم افزار winrar استفاده کنید.
  • 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود.
  • 3-لطفا کپی رایت مطالب ما را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
  • 4- رمز تمامی فایل ها : www.online-architect.ir

درباره پروژه معماری :

مجتبی ابدالی دهدزی هستم.بنیان گذار و مدیر ارشد معمار آنلاینـ ،ارشد معماری،عاشق معماری و هدف طراحی این وب کمک به دوستان معمار ... امتیاز ،نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما در پیشبرد اهداف سایت نقش شایانی ایفا می کند ..

تاکنون 2 نظر ثبت شده است.

  1. سلاااااااااام.
    سایتتون عالیه جناب مهندس 😉 ایشالله شاهدموفقیتهای بعدیتون باشیم. 🙂

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است